Pielāgojiet sīkdatnes

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai palīdzētu jums efektīvi orientēties un veikt noteiktas funkcijas. Tālāk ir sniegta detalizēta informācija par visām sīkdatnēm katrā piekrišanas kategorijā.

Sīkdatnes, kas ir klasificētas kā “Nepieciešamas”, tiek saglabātas jūsu pārlūkprogrammā, jo tās ir būtiskas, lai nodrošinātu vietnes pamata funkcijas.... 

Vienmēr aktīvs

Obligātās sīkdatnes ir nepieciešamas, lai iespējotu šīs vietnes pamatfunkcijas, piemēram, nodrošinātu drošu pieteikšanos vai pielāgotu jūsu piekrišanas preferences. Šīs sīkdatnes neuzglabā nekādus personu identificējošus datus.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

Funkcionālās sīkdatnes palīdz veikt noteiktas funkcijas, piemēram, vietnes satura kopīgošanu sociālo mediju platformās, atsauksmju vākšanu un citas trešo pušu funkcijas.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

Analītiskās sīkdatnes tiek izmantotas, lai saprastu, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar vietni. Šīs sīkdatnes palīdz sniegt informāciju par tādiem rādītājiem kā apmeklētāju skaits, atlēcienu līmenis, datplūsmas avots utt.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

Veiktspējas sīkdatnes tiek izmantotas, lai izprastu un analizētu tīmekļa vietnes galvenos veiktspējas rādītājus, kas palīdz nodrošināt apmeklētājiem labāku lietošanas pieredzi.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

Reklāmas sīkfaili tiek izmantoti, lai nodrošinātu apmeklētājiem pielāgotas reklāmas, pamatojoties uz jūsu iepriekš apmeklētajām lapām, un analizētu reklāmas kampaņu efektivitāti.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

Starptautiska ūdeņraža uzpildes staciju tīkla izveide kravas automobiļiem (HyTruck)

  • starptautiska udenraza uzpildes staciju tikla izveide kravas automobiliem hytruck

Starptautiskie pārvadājumi veido aptuveni ceturtdaļu (24,8 %) no kopējā kravu autopārvadājumu apjoma ES un 6 % no kopējām ES CO2 emisijām.

Starptautiskajos pārvadājumos pārsvarā izmanto lielās kravas automašīnas, kurām jāpārvar lieli attālumi. Daudzi pārvadātāji un kravas automobiļu ražotāji uzskata, ka ar akumulatoriem darbināmi elektrotransportlīdzekļi nav piemēroti šīm prasībām (liels akumulatoru svars un ilgs uzlādes laiks vai īss nobraukums). Viņi uzskata, ka degvielas elementiem šajā jomā ir priekšrocības. Degvielas elementu kravas automobiļiem ir vajadzīga ūdeņraža (H2) degviela un visaptverošs uzpildes staciju tīkls.

Pašreizējais ES regulas priekšlikums (regula par alternatīvo degvielu infrastruktūras ieviešanu) paredz, ka ES dalībvalstīm līdz 2030. gada beigām jānodrošina, lai gar galvenajiem TEN-T tīkla transporta maršrutiem, kas atrodas ne tālāk kā 150 km attālumā viens no otra, tiktu izveidotas ūdeņraža uzpildes staciju tīkls.

Lai izveidotu šādu uzpildes tīklu, ir vajadzīga saskaņota sistēma (tehnoloģijas, maksājumu sistēma, drošība u. c.), ko var saprātīgi izveidot tikai starptautiskas sadarbības ceļā. Standartizācija jau no paša sākuma var novērst nesaderības problēmas, ar kurām sākumā saskārās e-uzlādes stacijas.

Jaunākais