Livonijas kulinārajā mantojumā balstīta tūrisma produkta izveide un popularizēšana (LIVONIJAS KULINĀRAIS CEĻŠ)

  • auto draft
Projekta nosaukums Livonijas kulinārajā mantojumā balstīta tūrisma produkta izveide un popularizēšana
Abreviatūra LIVONIJAS KULINĀRAIS CEĻŠ
Programma Interreg Estonia – Latvia 2014-2020

Projekta partneri

  1. Igaunijas Lauksaimniecības un tirdzniecības kamera (Igaunija) (vadošais partneris)
  2. Igaunijas Lauku tūrisma asociācija (Igaunija)
  3. Vidzemes plānošanas reģions (Latvija)
  4. Jegevas pašvaldības attīstības un uzņēmējdarbības centrs (Igaunija)
  5. Tartu pašvaldības tūrisma organizācija (Igaunija)
  6. Valgas pašvaldības attīstības aģentūra (Igaunija)

Projekta mērķis

  1. Stiprināt vienotu kulinārā mantojuma identitāti veidojot „Livonijas kulinārais ceļš” tūrisma produktu, kas balstīts uz vēsturisko mantojumu un tradīcijām Livonijas teritorijā, iesaistot pārtikas ražotājus un ēdināšanas pakalpojumu sniedzējus no Latvijas un Igaunijas.
  2. Uzlabot pārrobežu sadarbību starp tūrisma un ēdināšanas uzņēmumiem un vietējiem pārtikas ražotājiem, kas ģeogrāfiski atrodas vēsturiskās Livonijas teritorijā.
  3. Veicināt teritorijas kā gastronomiskā tūrisma galamērķa atpazīstamību starp vietējiem un ārvalstu viesiem.
  4. Izveidot ViaHanseatica reģionālo gastronomiskā tūrisma piedāvājumu – TasteHanseatica maršrutu.

Aktivitātes

  1. Kulināro maršrutu izstrāde, balstoties uz Livonijas kulināro mantojumu. Aktivitāte iekļaus kritēriju izveidi, kas nepieciešami, lai izvēlētos maršrutā iesaistītos dalībniekus (pārtikas ražotājus, tūrisma un ēdināšanas pakalpojumu sniedzējus). TasteHanseatica reģionālā maršruta izveide un ViaHanseatica kulinārā mantojumu veicināšana.
  2. Kapacitātes stiprināšana, tūrisma/ēdināšanas pakalpojumu sniedzēju un pārtikas ražotāju sadarbības veicināšana. Izglītojoši semināri un pavāru meistarklases kulinārajos maršrutos iesaistītajiem dalībniekiem.
  3. Sadarbības grupas starp vietējiem pārtikas ražotājiem un ēdinātājiem. Tiks apkopota un izplatīta praktiska informācija, piemēram, ēdienu receptes.
  4. Mārketinga pasākumi un informācijas pieejamības nodrošināšana. Rokasgrāmatas izveidošana tūrisma/ēdināšanas uzņēmējiem un vietējo produktu ražotājiem par produktu veidošanu, kas balstīta uz vietējo kulināro mantojumu.

Rezultāti

  1. Veicināta uz vietējām tradīcijām balstīta kulinārā tūrisma attīstība visā programmas teritorijā.
  2. Izstrādāti vienoti kritēriji vietējo produktu ražotājiem un ēdināšanas pakalpojumu sniedzējiem.
  3. Izveidots sadarbības tīkls starp reģionālajiem tūrisma/ēdināšanas pakalpojumu sniedzējiem un vietējo produktu ražotājiem.

Budžets

Projekta kopējais budžets: 1 059 789 EUR

Projekta kopējais ERAF finansējums: 900 820 65 EUR

VPR budžets: 340 393 EUR (no projekta kopējā budžeta)

Ieviešanas laiks

01.05.2017. - 30.04.2020.

Kontaktpersona

Lienīte Priedāja-Klepere (projekta vadītāja)
Mob.t.: +371 26133028
E-pasts: lienite.priedaja@vidzeme.lv

Vairāk par projektu

https://flavoursoflivonia.com