Lauku ģeomātikas informācijas sabiedrības iniciatīva PLUS (GRISI PLUS)
Projekta nosaukums | Lauku ģeomātikas informācijas sabiedrības iniciatīva PLUS |
Abreviatūra | GRISI PLUS |
Projekta numurs | 1070R4 |
Programma | INTERREG IV C |
- Gersas Tirdzniecības kamera (Francija) (vadošais partneris)
- Rietumu reģiona pašvaldība (Īrija)
- Galvejas reģiona padome (Īrija)
- Vidzemes plānošanas reģions (Latvija)
- Latvijas Pašvaldību savienība (Latvija)
- Larnakas reģiona attīstības aģentūra (Kipra)
- Vietējo pašvaldību asociācija (Malta)
- Usti reģiona attīstības asociācija (Čehija)
- Attīstības aģentūra “Sinergija” (Slovēnija)
- Reģionālās attīstības aģentūra “Centru” (Rumānija)
- Bulgārijas Nacionālā pašvaldību asociācija (Bulgārija)
- Tartu Zinātnes parks (Igaunija)
- Sintiki – Iraklijas Nodarbinātības un uzņēmējdarbības teritoriālā iniciatīva (Grieķija)
- Krētas reģions (Grieķija)
Projekta mērķis
Projekta mērķis ir, palielinot ģeogrāfiskās informācijas un ģeomātikas instrumentu izmantošanu, veicināt lauku reģionu ekonomisko attīstību un teritorijas pievilcības veidošanu.Aktivitātes
- Veikt pieejamās ģeogrāfiskās informācijas, lauku attīstības politikas dokumentu apkopošanu un inventarizāciju, kā arī interneta vietņu (mājas lapu) informācijas atlasi par labās prakses piemēriem.
- Piecos semināros partnervalstīs apgūt labās prakses piemērus un zināšanas par ģeomātikas instrumentu izmantošanu.
- Izstrādāt kopīgu metodiku labās prakses piemēru pielietošanai.
Rezultāti
- Identificēti desmit labās prakses piemēri, divi no tiem ieviesti katrā partnervalstī, izstrādāti 13 labās prakses ieviešanas plāni un uzlabotas lauku reģionu attīstības stratēģijas.
- Veicināta attālināto lauku teritoriju revitalizācija, pievilcība un ekonomiskā attīstība.
- Veicināta jaunu iedzīvotāju, tūristu un uzņēmēju piesaiste lauku teritorijām.
- Sniegts atbalsts pašvaldību lēmējvarai lauku apvidu attīstības stratēģiju izstrādē.
- Izstrādātas jaunas metodes vietējo, tradicionālo produktu reklamēšanai un virzīšanai tirgū, izmantojot informācijas tehnoloģiju metodes.
- Veicināta lauku pašvaldību zīmolu izstrāde un atpazīstamība.
- Izstrādāta labās prakses rokasgrāmata un tā iztulkota latviešu valodā.
Budžets
Projekta kopējais budžets: 1 629 550, 72 EUR
VPR budžets: 92 485,00 EUR
Ieviešanas laiks
1.01.2012 - 31.12.2014
Kontaktpersona
Rita Merca
Mob. tel.: +371 29476373
E-pasts: rita.merca@vidzeme.lv