Lauku ģeomātikas informācijas sabiedrības iniciatīva PLUS (GRISI PLUS)

  • automatisks melnraksts
  • automatisks melnraksts
Projekta nosaukums Lauku ģeomātikas informācijas sabiedrības iniciatīva PLUS
Abreviatūra GRISI PLUS
Projekta numurs 1070R4
Programma INTERREG IV C

  1. Gersas Tirdzniecības kamera (Francija) (vadošais partneris)
  2. Rietumu reģiona pašvaldība (Īrija)
  3. Galvejas reģiona padome (Īrija)
  4. Vidzemes plānošanas reģions (Latvija)
  5. Latvijas Pašvaldību savienība (Latvija)
  6. Larnakas reģiona attīstības aģentūra (Kipra)
  7. Vietējo pašvaldību asociācija (Malta)
  8. Usti reģiona attīstības asociācija (Čehija)
  9. Attīstības aģentūra “Sinergija” (Slovēnija)
  10. Reģionālās attīstības aģentūra “Centru” (Rumānija)
  11. Bulgārijas Nacionālā pašvaldību asociācija (Bulgārija)
  12. Tartu Zinātnes parks (Igaunija)
  13. Sintiki – Iraklijas Nodarbinātības un uzņēmējdarbības teritoriālā iniciatīva (Grieķija)
  14. Krētas reģions (Grieķija)

Projekta mērķis

Projekta mērķis ir, palielinot ģeogrāfiskās informācijas un ģeomātikas instrumentu izmantošanu, veicināt lauku reģionu ekonomisko attīstību un teritorijas pievilcības veidošanu.

Aktivitātes

  1. Veikt pieejamās ģeogrāfiskās informācijas, lauku attīstības politikas dokumentu apkopošanu un inventarizāciju, kā arī interneta vietņu (mājas lapu) informācijas atlasi par labās prakses piemēriem.
  2. Piecos semināros partnervalstīs apgūt labās prakses piemērus un zināšanas par ģeomātikas instrumentu izmantošanu.
  3. Izstrādāt kopīgu metodiku labās prakses piemēru pielietošanai.

Rezultāti

  1. Identificēti desmit labās prakses piemēri, divi no tiem ieviesti katrā partnervalstī, izstrādāti 13 labās prakses ieviešanas plāni un uzlabotas lauku reģionu attīstības stratēģijas.
  2. Veicināta attālināto lauku teritoriju revitalizācija, pievilcība un ekonomiskā attīstība.
  3. Veicināta jaunu iedzīvotāju, tūristu un uzņēmēju piesaiste lauku teritorijām.
  4. Sniegts atbalsts pašvaldību lēmējvarai lauku apvidu attīstības stratēģiju izstrādē.
  5. Izstrādātas jaunas metodes vietējo, tradicionālo produktu reklamēšanai un virzīšanai tirgū, izmantojot informācijas tehnoloģiju metodes.
  6. Veicināta lauku pašvaldību zīmolu izstrāde un atpazīstamība.
  7. Izstrādāta labās prakses rokasgrāmata un tā iztulkota latviešu valodā.

Budžets

Projekta kopējais budžets: 1 629 550, 72 EUR

VPR budžets: 92 485,00 EUR

Ieviešanas laiks

1.01.2012 - 31.12.2014

Kontaktpersona

Rita Merca
Mob. tel.: +371 29476373
E-pasts: rita.merca@vidzeme.lv