“Eiropas Mārketinga un inovāciju centri/ EMIC” – VPR labās prakses stāsts

audiovizualas jomas attistiba vidzeme ka veiksmigs piemers arvalstis

Janvāra beigās Maltā norisinājās projekta “Informācijas sabiedrības un IKT attīstība audiovizuālajā uzņēmējdarbībā” (Medi@TIC) partneru tikšanās. Kopā ar Vidzemes plānošanas reģiona piesaistīto eksperti, Vidzemes Augstskolas programmas “Mediju studijas un žurnālistikas” direktori Agnesi Karasevu kā ierasts uz tikšanos devās arī kāds veiksmīgs reģiona piemērs IKT attīstībā. Šoreiz Maltā projekta partnerus ar Vidzemes plānošanas reģiona pieredzi IKT jomas attīstībā iepazīstināja Vidzemes Augstskolas īstenotā projekta “Eiropas Mārketinga un inovāciju centri/ EMIC” pārstāve Baiba Pāvule.

Projekta “Eiropas Mārketinga un inovāciju centri/ EMIC” apvienojušās 9 izglītības iestādes no 7 Eiropas valstīm, lai kopīgi ar Eiropas labākajiem mārketinga un inovāciju skolotājiem veidotu vienotu starptautisku e-apmācības kursu. Savstarpējā sadarbībā būtiska loma tiek uzsvērta “Zināšanu trīsstura” domāšanai, kur vienlīdz svarīgi attīstībai ir trīs faktori – pētniecība, izglītība un inovācijas.

“Eiropas Mārketinga un inovāciju centri/ EMIC” projekts ir Erasmus daudzpusējais projekts, ko finansē Eiropas Savienības Mūžiglītības programma (Life Long Learning EU). Projekta galvenais mērķis ir paaugstināt nodarbinātību izglītības iestāžu absolventu starpā, kā arī veicināt inovatīvas un ērtas izglītības attīstību, izmantojot jaunākās tehnoloģijas un IKT.

VPR īstenotajā projektā “Medi@TIC” piesaistītā eksperte Agnese Karaseva šobrīd tiekas ar IKT nozares speciālistiem. Apkopojot intervijās izteiktos viedokļus un redzējumus,  tiek veidota pašreizējās situācijas apraksts IKT uzņēmējdarbībā Vidzemē. Balstoties uz aprakstu tiks veidotas rekomendācijas, kā uzlabot IKT nozari reģionos.

Informācija par projektu “Eiropas Mārketinga un inovāciju centri/ EMIC” – VPR labo prakses piemēru projektā Medi@TIC – tiks papildināta tuvākajā laikā.