Pielāgojiet sīkdatnes

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai palīdzētu jums efektīvi orientēties un veikt noteiktas funkcijas. Tālāk ir sniegta detalizēta informācija par visām sīkdatnēm katrā piekrišanas kategorijā.

Sīkdatnes, kas ir klasificētas kā “Nepieciešamas”, tiek saglabātas jūsu pārlūkprogrammā, jo tās ir būtiskas, lai nodrošinātu vietnes pamata funkcijas.... 

Vienmēr aktīvs

Obligātās sīkdatnes ir nepieciešamas, lai iespējotu šīs vietnes pamatfunkcijas, piemēram, nodrošinātu drošu pieteikšanos vai pielāgotu jūsu piekrišanas preferences. Šīs sīkdatnes neuzglabā nekādus personu identificējošus datus.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

Funkcionālās sīkdatnes palīdz veikt noteiktas funkcijas, piemēram, vietnes satura kopīgošanu sociālo mediju platformās, atsauksmju vākšanu un citas trešo pušu funkcijas.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

Analītiskās sīkdatnes tiek izmantotas, lai saprastu, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar vietni. Šīs sīkdatnes palīdz sniegt informāciju par tādiem rādītājiem kā apmeklētāju skaits, atlēcienu līmenis, datplūsmas avots utt.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

Veiktspējas sīkdatnes tiek izmantotas, lai izprastu un analizētu tīmekļa vietnes galvenos veiktspējas rādītājus, kas palīdz nodrošināt apmeklētājiem labāku lietošanas pieredzi.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

Reklāmas sīkfaili tiek izmantoti, lai nodrošinātu apmeklētājiem pielāgotas reklāmas, pamatojoties uz jūsu iepriekš apmeklētajām lapām, un analizētu reklāmas kampaņu efektivitāti.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

“Destination SMEs” ietvaros diskutē par rīcības plānu inovāciju veicināšanai tūrismā

“Vidzemes Inovāciju nedēļas” ietvaros norisinājās darba grupas sanāksme, kurā kopīgi ar valsts, pašvaldību, izglītības un pētniecības iestāžu pārstāvjiem, kā arī reģiona tūrisma jomas uzņēmējiem apspriests projektā par uzņēmējdarbības veicināšanu tūrisma galamērķos (“Destination SMEs”) izstrādātais rīcības plāns uzņēmējdarbības konkurētspējas veicināšanai un galamērķu pārvaldības pilnveidei Vidzemes reģionā.

Darba grupas ietvaros Tina Hedi Zakonjšek no Slovēnijas, Jaunā Tūrisma Institūta direktore, kā arī projektu vadītāja Ilgtspējīga tūrisma institūta fabrikā “GoodPlace” dalījās pieredzē par to, kā veicināt inovācijas tūrismā, padziļināti iepazīstinot ar Slovēnijas piemēru par publiskā un privātā sektora sadarbību. Viņa pastāstīja par mehānismiem un dažādām aktivitātēm, kas īstenoti Slovēnijā kopš 2004. gada. Lai veicinātu jaunu un inovatīvu biznesa ideju radīšanu, valstī īstenoti projektu konkursu uzsaukumi, kas saņēmuši plašu atsaucību pieteikto ideju skaita ziņā. Tāpat sekmīgi īstenoti tūrisma hakatoni un citas aktivitātes nozarei. Slovēnijas pārstāve iepazīstināja arī ar pēdējā laikā atzītākajiem inovatīvajiem tūrisma produktiem. To vidū, piemēram, “alus strūklaka”, kur iespējams nodegustēt vairāku mazo alus darītavu brūvējumus. Tāpat stāstīja par ielu restorānu laukumu (open kitchen Food Market) Ļubļanas centrā.

Valsts atbalsta programmas ietvaros inovatīvu tūrisma produktu un projektu izveidei Slovēnijas Tūrisma padome nu jau vairāk nekā 10 gadus organizē grantu konkursu radošu un novatorisku ideju atbalsta realizācijai tūrisma jomā. Atsevišķās Vidzemes pašvaldības tiek īstenoti līdzīgi konkursi uzņēmējdarbības atbalstam, tomēr domājot par jaunu tūrisma produktu veidošanu un inovāciju atbalstu tūrisma nozarē, būtiski būtu tieši nacionālā līmenī veidot grantu konkursu inovatīviem starpsezonas un mazāk aktīvās tūrisma sezonas pakalpojumiem, kas nozīmīgi kāpina pieprasījumu šajā laikā.

Šobrīd projekta “Destination SMEs” ietvaros ir izstrādāts rīcības plāns uzņēmēdarbības konkurētspējas veicināšanai un  tūrisma galamērķu pārvaldības pilnveidei Vidzemes reģionā, kas iekļauj arī priekšlikumus inovatīva tūrisma attīstībai Vidzemē un Latvijā, papildinot Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras īstenotā konkursa “Veiksmīgākais jaunais tūrisma produkts” nolikumu.

Rīcības plāna izstrādei analizētas citu Eiropas valstu labās prakses tūrisma galamērķu pārvaldībā. Tās, kā arī  citas plānotās rīcības plāna aktivitātes tūrisma galamērķu pārvaldības pilnveidei plāna izstrādes laikā tika izdiskutētas ar tūrisma nozares pārstāvjiem no Ekonomikas ministrijas, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras, Vidzemes augstskolas, Gaujas Nacionālā parka (NP) tūrisma klastera “Enter Gauja”, vairākām Vidzemes pašvaldībām, tūrisma uzņēmumiem u.c.

Izstrādātais rīcības plāns koncentrējas uz trim pamata prioritātēm, lai veicinātu uzņēmējdarbību tūrisma galamērķos – atbalstu vidējiem un maziem uzņēmējiem Vidzemē, integrētu un viedu tūrisma pārvaldību un inovatīvu tūrisma attīstību Vidzemē. Plašāk ar izstrādāto rīcības plānus iepazīstieties >> šeit.

Projekts “Uzņēmējdarbības veicināšana tūrisma galamērķos” (Destination SMEs) tiek īstenots Eiropas Reģionālā attīstības fonda “Interreg Europe 2014.-2020. gadam” programmas ietvaros. “Destination SMEs” tiecas uzlabot tūrisma sektora mazo un vidējo komersantu konkurētspēju, attīstot tūrisma galamērķu pārvaldību. Projekta ietvaros identificēti labās prakses piemēri tūrisma galamērķos Eiropā, īstenojot starpreģionu pieredzes un zināšanu apmaiņas pasākumus. Papildus tiek analizēti valsts līmeņa politikas plānošanas dokumenti, kā arī veicināta starpinstitucionāla un starpnozaru sadarbība.

Par projektu

Jautājumiem:
Lienīte Priedāja-Klepere, projektu vadītāja
lienite.priedaja@vidzeme.lv
+371 26133028