Pielāgojiet sīkdatnes

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai palīdzētu jums efektīvi orientēties un veikt noteiktas funkcijas. Tālāk ir sniegta detalizēta informācija par visām sīkdatnēm katrā piekrišanas kategorijā.

Sīkdatnes, kas ir klasificētas kā “Nepieciešamas”, tiek saglabātas jūsu pārlūkprogrammā, jo tās ir būtiskas, lai nodrošinātu vietnes pamata funkcijas.... 

Vienmēr aktīvs

Obligātās sīkdatnes ir nepieciešamas, lai iespējotu šīs vietnes pamatfunkcijas, piemēram, nodrošinātu drošu pieteikšanos vai pielāgotu jūsu piekrišanas preferences. Šīs sīkdatnes neuzglabā nekādus personu identificējošus datus.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

Funkcionālās sīkdatnes palīdz veikt noteiktas funkcijas, piemēram, vietnes satura kopīgošanu sociālo mediju platformās, atsauksmju vākšanu un citas trešo pušu funkcijas.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

Analītiskās sīkdatnes tiek izmantotas, lai saprastu, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar vietni. Šīs sīkdatnes palīdz sniegt informāciju par tādiem rādītājiem kā apmeklētāju skaits, atlēcienu līmenis, datplūsmas avots utt.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

Veiktspējas sīkdatnes tiek izmantotas, lai izprastu un analizētu tīmekļa vietnes galvenos veiktspējas rādītājus, kas palīdz nodrošināt apmeklētājiem labāku lietošanas pieredzi.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

Reklāmas sīkfaili tiek izmantoti, lai nodrošinātu apmeklētājiem pielāgotas reklāmas, pamatojoties uz jūsu iepriekš apmeklētajām lapām, un analizētu reklāmas kampaņu efektivitāti.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

Čehijā tiekas Erasmus+ projekta CoolSkills partneri

Vidzemes plānošanas reģiona pārstāvji no 18. līdz 21. oktobrim piedalās projekta “COOLSKILLS – kultūras mantojums kā mūsdienu jauniešu prasmju avots” partneru darba seminārā, kas notiek Čehijā, UNESCO mantojuma pilsētā Kutna Hora.

Tikšanās laikā projekta partneri apmeklēja Centrālās Bohēmijas reģiona mākslas galeriju (GASK), iepazīstot pieredzi, kā unikālo kultūras mantojumu un mākslas procesus integrēt mācību un kopienas procesos, caur daudzveidīgām programmām piesaistot mākslas galerijai dažāda vecuma bērnus un jauniešus, ģimenes, kā arī cilvēkus ar īpašām vajadzībām, kuru ikdienas dzīvi var pilnveidot izmantojot mākslas pasākumus un terapijas. GASK mākslas galerijas Mācību centrs veido saikni starp mākslu un sabiedrību, attīstot dažādus mācību materiālus un programmas, veidojot galeriju par atvērtu un pieejamu vietu ikvienam interesentam.

Savukārt, tiekoties ar “Asociācijas par radošumu izglītībā” pārstāvēm tika pārrunāts pārmaiņu ieviešanas process izglītībā, jo asociācija īsteno pilotprojektu Eduzměna (Educhange) Kutna Hora reģionā, kura ietvaros tiek veikta bērnu un jauniešu vajadzību analīze izglītības procesā, kā arī ieviesta jauna kompetenču attīstības programma. Pārrunājot pārmaiņu ieviešanas procesu izglītībā, projekta partneru starpā bija vienprātība, ka pārmaiņu ieviešana ir īstenojama pakāpeniski un vislielākais atbalsts ir sniedzams pedagogiem, ņemot vērā, ka jaunieši skolās ir ļoti atvērti pārmaiņām un kā personības ir gatavi jauniem izaicinājumiem. Tomēr izglītības procesā ir svarīga visu iesaistīto pušu sadarbība – skolēni, vecāki, pedagogi, skolas vadība un politikas veidotāji un īstenotāji (gan valsts, gan lokālā līmenī).

Noslēgumā projekta partneri piedalījām apmācībās par radošo domāšanu, māksliniecisko prasmju izmantošanu izglītībā un dažādām tehnikām, kuras izmantot formālajā un neformālajā izglītībā. Šīs zināšanas ir noderīgas, izstrādājot projekta CoolSkills ietvaros plānoto CoolApp aplikāciju, kas būs rīks, ko varēs izmantot mācību procesā gan formālajā, gan neformālajā izglītībā un ir veidots viktorīnas formātā, ietverot jautājumus par kultūras vēstures un mantojuma jautājumiem Eiropā. Projekta partneri veica aplikācijas pilottestēšanu, lai provizoriski šī gada beigās vai nākamā gadā sākumā to pabeigtu un nodotu lietošanai izglītības procesā.

Erasmus+ projekta CoolSkills mērķis ir izpētīt labāko pieredzi un rast risinājumus, lai veicinātu jauniešu radošumu uzņēmējdarbībā. Projekta ietvaros būtisks akcents tiek likts uz kultūras mantojuma potenciāla izmantošanu uzņēmējdarbībā un jauniešu neformālo prasmju attīstīšanu, kas veicinātu jauniešu nodarbinātību un uzņēmējspēju.