Audiovizuālais sektors Vidzemē. Esošās situācijas apraksts

audiovizualais sektors vidzeme esosas situacijas apraksts

Attēlā: Video camera lens lit in red and blue

Projekta „Informācijas sabiedrības un IKT attīstība audiovizuālajā uzņēmējdarbībā (Medi@TIC)” bija identificēt un sniegt ierosinājumus vietējās un reģionālās politikas izstrādē, lai īstenotu un attīstītu informācijas komunikāciju tehnoloģiju (IKT) izmantošanu audiovizuālajā nozarē. Projekta laikā tika veikta audiovizuālās joamas situācijas izpēte Vidzemes reģionā.

Projekta „Informācijas sabiedrības un IKT attīstība audiovizuālajā uzņēmējdarbībā (Medi@TIC)” ietvaros veikta audiovizuālās jomas situācijas izpēte Vidzemes reģionā. Tās mērķis bija noskaidrot vai un kā IKT (informācijas komunikāciju tehnoloģijas) tiek izmantotas audiovizuālajā jomā Vidzemes reģionā. Dokumentā skatīti gan audiovizuālās jomas attīstības priekšnosacījumi, gan vērtēts arī institucionālais atbalsts un finansējums sektora attīstībai. Tāpat pētīta likumdošana un izglītības iespējas, arī galvenie audiovizuālā satura izplatīšanas kanāli.

Audiovizuālās jomas situācijas izpēte izstrādāta piedaloties nozares ekspertiem: Vidzemes reģionā strādājošajiem uzņēmējiem, uzņēmējdarbības atbalsta institūciju pārstāvjiem un Vidzemes augstskolas mācībspēkiem. Dokumenta izstrādes laikā pieaicinātie jomas eksperti un uzņēmēji vairākkārt uzsvēruši, ka procesi audiovizuālās jomas attīstībā nav nošķirami no kopējām tendencēm Latvijā.

Ar audiovizuālās jomas situācijas izvērtējumu Vidzemes reģionā iespējams iepazīties šeit.

audiovizualais sektors vidzeme esosas situacijas apraksts