Pielāgojiet sīkdatnes

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai palīdzētu jums efektīvi orientēties un veikt noteiktas funkcijas. Tālāk ir sniegta detalizēta informācija par visām sīkdatnēm katrā piekrišanas kategorijā.

Sīkdatnes, kas ir klasificētas kā “Nepieciešamas”, tiek saglabātas jūsu pārlūkprogrammā, jo tās ir būtiskas, lai nodrošinātu vietnes pamata funkcijas.... 

Vienmēr aktīvs

Obligātās sīkdatnes ir nepieciešamas, lai iespējotu šīs vietnes pamatfunkcijas, piemēram, nodrošinātu drošu pieteikšanos vai pielāgotu jūsu piekrišanas preferences. Šīs sīkdatnes neuzglabā nekādus personu identificējošus datus.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

Funkcionālās sīkdatnes palīdz veikt noteiktas funkcijas, piemēram, vietnes satura kopīgošanu sociālo mediju platformās, atsauksmju vākšanu un citas trešo pušu funkcijas.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

Analītiskās sīkdatnes tiek izmantotas, lai saprastu, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar vietni. Šīs sīkdatnes palīdz sniegt informāciju par tādiem rādītājiem kā apmeklētāju skaits, atlēcienu līmenis, datplūsmas avots utt.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

Veiktspējas sīkdatnes tiek izmantotas, lai izprastu un analizētu tīmekļa vietnes galvenos veiktspējas rādītājus, kas palīdz nodrošināt apmeklētājiem labāku lietošanas pieredzi.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

Reklāmas sīkfaili tiek izmantoti, lai nodrošinātu apmeklētājiem pielāgotas reklāmas, pamatojoties uz jūsu iepriekš apmeklētajām lapām, un analizētu reklāmas kampaņu efektivitāti.

Nav sīkdatnes, ko attēlot

“Maksā nevis par to, ko dari, bet par to, kas esi”. Aizvadītas veiksmīgas apmācības Kārļamuižā

maksa nevis par to ko dari bet par to kas esi aizvaditas veiksmigas apmacibas karlamuiza

2025. gada 11.–12. martā viesnīcas “Kārļamuiža” telpās, Cēsu novadā, norisinājās divu dienu apmācības par pakalpojumu izstrādi, koncentrējoties uz zīmola veidošanu un satura radīšanu. Apmācībās piedalījās sievietes vecumā no 40 gadiem – projekta “Uzplaukt radoši” dalībnieces, kuras vēlējās padziļināti izprast sava biznesa zīmolvedības nozīmi un praktiski apgūt efektīvas, vērtīgas satura stratēģijas.

Zīmolvedības stratēģija – no idejas līdz realizācijai

Apmācības vadīja zīmolu stratēģe Diāna Ņikitina, kura dalībnieces iepazīstināja ar zīmola veidošanas pamatprincipiem. Pirmajā dienā notika nodarbības par zīmola stāstu, vīziju un stratēģiju, kur dalībnieces mācījās, kā izstrādāt spēcīgu vizuālo identitāti un veidot mērķtiecīgu komunikāciju ar auditoriju.

Tev maksā nevis par to, ko dari, bet par to, kas esi. Lēnais bizness ir pakārtots dzīvei, nevis dzīve biznesam,” uzsvēra lektore, piebilstot, ka ir svarīgi noteikt robežas ar klientiem, izvēlēties savu darba laiku un atrast brīvu brīdi prāta sakārtošanai. “Runājot par zīmolu, ir svarīgi saprast, kas es esmu, kādas ir manas vērtības un kādu es gribu sevi pasniegt. Cilvēki nepērk vienkārši preces vai pakalpojumus. Viņi pērk visu par un ap to – stāstu, zīmolu, emocijas.

Dienas noslēgumā dalībniecēm bija iespēja praktiski pielietot iegūtās zināšanas, veicot dažādas interaktīvas aktivitātes.

Satura veidošanas meistarklase

Otrajā dienā dalībnieces piedalījās meistarklasē par satura radīšanu, kurā tika apskatīti aktuālākie rīki un pieejas efektīvas komunikācijas veidošanai digitālajā vidē. Apmācību laikā tika apspriesti dažādi formāti un stratēģijas, kas palīdz uzņēmējām un radošām personībām izcelties konkurences vidē.

Mēs komunicējam, lai “iedegtu savas gaismiņas, būtu uz radara”. Mērķis nav aizpildīt ēteru ar jebko, bet gan ar to, ar ko vēlos būt pazīstams,” tā Ņikitina.

Lektore uzsvēra, ka komunicējot digitālajā vidē iespējams veidot savu atpazīstamību, parādīt zīmola vērtības, virzīt savu dienaskārtību un izveidot un noturēt attiecības ar saviem potenciālajiem un esošajiem klientiem.

Atbalsts, kopiena un jauni kontakti

Pasākuma laikā dalībnieces ne tikai guva vērtīgas zināšanas, bet arī veidoja jaunas savstarpējas saites, dalījās pieredzē un atbalstīja cita citu, kas ir viens no projekta “Uzplaukt radoši” būtiskākajiem mērķiem.

Ja es mēģinu atrast, kas patiks citiem, es visu laiku esmu meklējumos, bet fokusējoties uz to, kas patīk man, atrodas kāds, kurš mani sapratīs,” atzina viena no dalībniecēm.

Aktivitātes organizē Vidzemes plānošanas reģiona Vidzemes uzņēmējdarbības centrs projektā “Uzplaukt radoši: sieviešu, radošo uzņēmēju iedrošināšana”, sadarbībā ar Igaunijas Austrumviru Uzņēmējdarbības centru, ko līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds.

Jautājumiem:
Arta Indriksone, Asistējošā eksperte
arta.indriskone@vidzeme.lv
+371 28334848

Informāciju sagatavoja:
Marta Riekstiņa, sabiedrisko attiecību speciāliste
marta.riekstina@vidzeme.lv
+371 25865495